HomeLAJMESa e vështirë është të arrish 1,000 subscribe në YouTube?

Sa e vështirë është të arrish 1,000 subscribe në YouTube?

Le ta pranojmë: Marrja e abonentëve në YouTube është pjesa më e vështirë e fitimit të parave nga një kanal. Përveç nëse përmbajtja është thellësisht e kënaqshme, shikuesit shikojnë dhjetëra video pa arritur asnjëherë abonimin. Kjo është arsyeja pse fitimi i 4000 orëve shikimi mund të jetë më i lehtë sesa fitimi i abonentëve në YouTube.

Si të merrni 1000 abonentë në YouTube

A jeni gati për të rritur kanalin tuaj në YouTube? Këshillat tona më të mira përbëhen nga 10 këshilla, të cilat trajtojnë mënyra të ndryshme për të krijuar përmbajtje, për të tërhequr shikues dhe për të inkurajuar njerëzit të abonohen.

 

1. Thyejeni qëllimin tuaj prej 1000 abonentësh në copa të vogla

Përpjekja për të mbledhur një mijë e çdo gjë është e vështirë; nuk ka rëndësi nëse janë dollarë, palë këpucë apo romane të rralla horror. Ju e dini se do të zgjasë shumë, por nuk e dini saktësisht se sa kohë, dhe kjo është nervozë.

Këtu është një zgjidhje: Pritini figurën në copa të menaxhueshme në vend që të thoni se doni 1000 abonentë në YouTube.

Gjatë gjithë vitit, thuajini vetes se doni të fitoni:

100 abonentë deri në mars
250 abonentë deri në qershor
500 abonentë deri në gusht
750 abonentë deri në tetor
1000 abonentë deri në dhjetor
Ju nuk do t’i arrini ato shifra të sakta çdo muaj. Por është më pak e frikshme (dhe më inkurajuese) të arrish një mini-qëllim sesa të fiksohesh pas një objektivi të largët.

2. Shtoni një buton Abonimi në YouTube te videot tuaja

Këtu është një hak i lehtë për të fituar abonentë në çdo ngarkim. Krijo ose shkarko një grafik që thotë “pajtohu”, më pas shko në YouTube Studio dhe ngarko atë si filigran video. Kur shikuesit shikojnë përmbajtjen tuaj, ata (shpresojmë) do të klikojnë grafikun për t’u abonuar në kanalin tuaj.

Ja se si të shtoni një buton abonimi në videot në YouTube:

  • Shkoni te YouTube Studio.
  • Klikoni Customization në menunë e majtë të navigimit.
  • Zgjidhni skedën Branding.
  • Lëvizni poshtë te seksioni i Video Watermark dhe ngarkoni grafikun tuaj.
  • Zgjidhni një kohë të shfaqjes për grafikun: në fund të videos, të gjithë videon ose një hark kohor të personalizuar.
  • Klikoni Publish në këndin e sipërm djathtas të faqes.

 

3. Identifikoni cilat video tërheqin më shumë abonentë

Nëse keni 30 ose më shumë video në kanalin tuaj, pse të mos shihni se cilat tërhoqën më shumë abonentë?

Termi i duhur për këtë metrikë quhet abonentë me video. Këto të dhëna do t’i gjeni në analitikën tuaj në YouTube, veçanërisht në grafikun e YouTube subscriber.

Ja se si të lundroni atje:

  1. Shkoni te YouTube Studio
  2. Klikoni Analytics në menunë e majtë të navigimit.
  3. Kliko View More, i cili ndodhet poshtë panelit të YouTube që tregon shikimet mujore, abonentët, të ardhurat dhe kohën e shikimit.
  4. Zgjidh Subscribers By Video pranë kutisë që lexon “metrika dytësore”.
  5. Analizoni listën e videove që keni bërë, duke i kushtuar vëmendje kolonës së pajtimtarëve. Cilat po tërheqin më shumë abonentë? Shkruani ato video që të mund të krijoni përmbajtje të ngjashme.

4. Vendosni një lidhje të abonimit në YouTube në Përshkrimet e videos

Shpjegimi i videos suaj nuk është gjithçka për të cilën është e mirë kutia e përshkrimit. Ju gjithashtu mund të shtoni lidhje atje, të tilla si lidhjet e filialeve, lidhjet e faqes në internet dhe mediat tuaja sociale. Më e rëndësishmja, ngjitja në një lidhje abonimi i lejon njerëzit t’i bashkohen komunitetit tuaj me vetëm disa prekje.

Ja se si të krijoni një lidhje abonimi për kanalin tuaj:

Filloni me URL-në e rregullt të kanalit tuaj. Mund ta kapësh këtë nga shiriti i adresave kur të jesh në faqen kryesore të kanalit.
Shtoni ?sub_confirmation=1 në fund të URL-së së kanalit tuaj.
Ngjitni të gjithë në kutinë tuaj të përshkrimit të videos, së bashku me disa tekste që u kërkon shikuesve të abonohen. Më pas lërini të hyjnë abonentët e rinj!

5. Bëni një bashkëpunim në YouTube për të arritur shikues të rinj

Krijuesit kanë bërë shumë punë në bashkëpunimet me video. Ata kërkojnë për partnerë me të njëjtin mendim, idetë e bashkëpunimit dhe filmojnë disa video së bashku. Por pas gjithë asaj pune, dy krijuesit marrin një shpërblim të paçmuar: ndarjen e audiencës së tyre të mbivendosur.

Ja si funksionon. Për çdo video bashkëpunimi, disa shikues nuk do të kenë dëgjuar kurrë për krijuesin A dhe e njëjta gjë do të jetë e vërtetë për krijuesin B. Por nëse gjithçka shkon mirë, një pjesë e atyre shikuesve të rinj bëhen abonentë të rinj për të dy krijuesit.

Bashkëpunimet video janë një mënyrë jetike për të marrë abonentë në YouTube, pavarësisht nga madhësia e kanalit tuaj. Këtu janë gjashtë këshilla për të rregulluar bashkëpunimin tuaj të parë.

6. Krijoni 4 llojet e videove që njerëzit i pëlqejnë

Nuk mungojnë idetë e videove në YouTube për të marrë më shumë abonentë. Sfida është gjetja e atyre që i bëjnë shikuesit të kthehen në kanalin tuaj dhe të shtypin “Subscribe”.

Me kalimin e kohës, ne kemi zbuluar se katër video nuk dalin kurrë nga moda në YouTube:

Video me reagime
Video si të bëhen
Kundër videove
Listoni videot
Lexo më shumë: Bëni këto 4 video në YouTube për të marrë 1000 abonentët tuaj të parë

Videot e reagimit janë shumë argëtuese në YouTube. Njerëzve u pëlqen të shohin dikë që reagon ndaj ngjarjeve qesharake ose dramatike, kështu që ato video do të jenë gjithmonë të njohura.

Versus videot janë tërheqëse sepse të gjithëve u pëlqejnë debatet e nxehta: Samsung Galaxy apo iPhone? Macet apo qentë? LeBron James apo Michael Jordan?

Llojet e tjera të videove – si dhe listat – u përgjigjen pyetjeve që njerëzit nuk ndalojnë së kërkuari. Një video si mund të titullohet “Si të negociosh një rritje page prej 10,000 dollarësh”, ndërsa një video me listë mund të jetë “30 ide të planit të vakteve për të kursyer para”, për shembull.

7. Merrni seriozisht fjalët kyçe, fotografitë dhe titujt e videove në YouTube

Ne e themi atë gjatë gjithë kohës: Fjalët kyçe të YouTube janë themeli i çdo kanali të shkëlqyer dhe ato janë mënyra më e mirë për të marrë trafikun si krijues i ri. Shtimi i termave përkatës në titujt tuaj dhe përshkrimet e videove do të ndihmojë që përmbajtja juaj të rritet shpejt në rezultatet e kërkimit.

Lexo më shumë: 7 mënyra për të zbuluar fjalët kyçe më të mira në YouTube për kanalin tuaj

Për shembull, le të themi se keni një kanal që mbulon metaversin. Hulumtimi juaj i fjalëve kyçe do të duket diçka si kjo:

Duke shfletuar kanalet metaverse për të parë se cilat fjalë kyçe po përdorin.
Përdorimi i funksionit të plotësimit automatik në shiritin e kërkimit në YouTube për të parë kërkimet e njohura metaverse.
Përdorimi i mjeteve të kërkimit të fjalëve kyçe nga vidIQ për të parë vëllimin e kërkimit metaverse.
Gjithashtu, mos harroni për fotografitë e YouTube. Ato janë thelbësore për marrjen e shikimeve që çojnë në më shumë abonentë në YouTube.

Bëni çmos për të bërë grafika me ngjyra, të lehta për t’u kuptuar dhe reflektuese të titullit të videos. Kjo rrit fatin tuaj në tregun e YouTube, ku miliona video konkurrojnë me njëra-tjetrën.

8. Promovoni kanalin tuaj në skedën e komunitetit në YouTube

Postimi në skedën “Komuniteti” është një mënyrë e thjeshtë për të promovuar kanalin tuaj. Ky rrjet i mediave sociale është brenda vetë YouTube dhe mund ta përdorni për të ndarë GIF, sondazhe, postime me tekst, imazhe dhe video.

Ne kemi bërë shumë eksperimente që tregojnë se jo-abonentët shohin dhe angazhohen me postimet e Komunitetit. Ne zbuluam gjithashtu se njerëzit me të vërtetë i duan sondazhet dhe pyetjet me fund të hapur.

Pra, nëse doni të rritni bazën tuaj të pajtimtarëve, bëni pyetje tërheqëse, të lidhura me kamare; mos ndani vetëm videot tuaja më të fundit. Bëni këtë vazhdimisht dhe do ta promovoni me lehtësi kanalin tuaj tek abonentët e mundshëm.

9. Krijo video që përmbushin premtimin e tyre

Pavarësisht nëse dikush e kupton apo jo, çdo video në YouTube jep një premtim delikate. Titulli ju tregon se çfarë të prisni në 30 sekondat e para të shikimit. Miniatura tregon tërheqjen emocionale të asaj që do të shikoni, qoftë kjo lumturi apo dëshpërim total. Gjithçka kombinohet për t’i dhënë shikuesit një pritshmëri.

Nëse videoja nuk e përmbush atë pritshmëri, do të thotë se e keni thyer premtimin fillestar. Dhe është e vështirë të fitosh abonentë kur vazhdon të zhgënjejë shikuesit.

Për të shmangur këtë rënie, krijoni një propozim vlere për kanalin tuaj. Ky slogan i shkurtër u tregon shikuesve se çfarë postoni dhe përse duhet t’u interesojnë – për shembull, “një klasë kriptosh për fitime të mëdha” ose “ushqime të shijshme për çdo buxhet”. Me një premtim të qartë, do të bësh gjithmonë videon e duhur dhe do të tërheqësh abonentë të rinj.

10. Asnjëherë mos ndaloni së postuari video të reja

Disa krijues nuk e kanë problem të marrin abonentë. Ata në fakt kanë një hendek konsistence, gjë që i pengon ata të postojnë përmbajtje të mjaftueshme, të ndikojnë në algoritmin e YouTube dhe të rrisin audiencën e tyre.

Në YouTube, ju jeni një shfaqje. Nëse nuk postoni një video për një kohë të gjatë, është njësoj si “Game of Thrones” (kur kjo ishte një gjë) duke mbajtur episodet për dy javë rresht. Natyrisht, njerëzit do të vazhdojnë dhe do të shikojnë diçka tjetër.

Ju nuk keni nevojë të postoni çdo ditë apo edhe tre ditë në javë për t’u rritur në YouTube. Por ju duhet të mbani një orar të rregullt postimesh për t’i mbajtur njerëzit të abonuar në kanalin tuaj.

A duhet të blini abonentë në YouTube për të arritur 1000 më shpejt?
Rritja e audiencës është punë e vështirë, por kjo nuk do të thotë që ju duhet të paguani për pajtimtarët në YouTube.

Ja pse:

  • Ata fansa nuk janë vërtet të tutë ose të investuar në përmbajtjen tënde.
  • YouTube nuk lejon abonentë fals, sipas politikës së tij të angazhimit të rremë.
  • Blerja e abonentëve të rremë mund të çojë në përfundimin e kanalit.
  • Është më mirë (dhe më e sigurt) të marrësh 1000 abonentë në YouTube falas. Dhe me fjalë falas, nënkuptojmë të bësh punë për të bërë video të mira, për të marrë më shumë shikime dhe për të rritur audiencën tënde në mënyrë të natyrshme.

//Artikull nga QPL Media// (Në Përpunim)//

Most Popular